Saturday, October 22, 2016

Forex varsity fooie

Welkom by FX Varsity. Afrika se enigste opleiding Maatskappy onderskryf deur banke en nou UNIVERSITEITE Ons is FX Varsity Edms (Bpk), 'n maatskappy Forex Trading met Trading Floors oop vir die publiek daagliks, bied hoogs geakkrediteerde opleidingskursusse, Mentorskap programme en 'n suksesvolle Lifestyle Club met Voorspellings en Live Support . Hoekom kies ons Ons is die enigste Opleiding maatskappy in Afrika deur banke en universiteite te onderskryf. Ons hou eksklusiewe regte as 'n amptelik Gesertifiseerde Bekendstelling Agent vir Varengold Bank. In terme van opleiding Endossemente, Kaapse Skiereiland Universiteit van Tegnologie is verbind tot die gebruik van ons as 'n springplank vir die aanbied van interns as deel van hul formele Internskapprogram, hardloop vir drie maande annually. In toevoeging tot ons erkenning, bied ons 'n dinamiese ondersteuningsdiens wat nog steeds om uitstekende resultate te demonstreer. Produkte en Dienste Ons produk suite sluit drie kerngebiede: Trading Live Markte in terme van inkomste, is dit die hartklop van ons besigheid, met Trading Floors in Kaapstad en Johannesburg tot dusver. Opleidingskursusse 9 Forex kursusse, wat tans beskikbaar is om alle kandidate (vanaf absolute beginners tot gevorderde Intraday Handelaars en almal tussenin) en 2 spesialis Commodities kursusse wat beskikbaar is uitsluitlik om die bank - en finansiële dienste sektor Ambient / Inskrywing Services - hierdie dienste word verkoop in 14 lande en sluit ons nuusbrief, chat rooms en Instant Messaging Services sodat deel en samewerking met Pro-Handelaars, Teken nou in vir ons nuusbrief vir u gratis kopie van ons e-boek, e-pos ons Inligtingstoonbank. getiteld GRATIS e-boek, of vir meer inligting, bel ons vir 'n no-nonsense, geen-verpligting chat - hoofkantoor 021 556 0997 nou. Ons Kantoor Die jen verleng 'n derde weeklikse daling teenoor die dollar te midde van bespiegelings die Federale Reserweraad hellip Die dollar trek terug van 'n 2-1 / 2 maande 'n hoë teen die jen het gister ná hellip Die Amerikaanse dollar was byna onveranderd teenoor die Kanadese eweknie op Woensdag , as groeiende verwagtinge hellip Suid-Afrikaanse aanklaers uitgereik minister van finansies, Pravin Gordhan met 'n formele dagvaarding op Dinsdag hellip die Amerikaanse dollar gegly laer teen sy Kanadese eweknie op Maandag, as 'n herstel in hellipCollege studenteleer te hardloop met die Big Boys geword April 2010 Status : lid 49 Posts quotIf jy wil uit te voer met die groot seuns wat jy kan pis soos 'n puppyquot Wel het ek gedink it8217s tyd om 'n persoonlike joernaal begin om my gemotiveerd te hou en aan te teken wat I8217m tot hou. Ok eerstens 'n bietjie oor myself, I8217m 22 jaar oud, ek het 'n graad in Finansiële Bestuurswetenskappe en tans besig met honneurs in finansiële bestuur wat ek sal eindig vanjaar. hopelik. nah Ek sal slaag ek begin handel gelys Johannesburgse Effektebeurs aandele in Julie 2009, en soos alles in die lewe dit het baie goed vir die eerste maand, en wat jonk en onkundig nie luister na die voor - ek begin om meer risiko's voordat ek oor verlore 15 van my kapitaal, groot wekroep. het selfs 'n e-pos van my makelaar met inligting oor die instrumente ek geld verloor op. Dus het ek besluit om dinge stadiger dramaties soort, het ek begin soek na aandele en instrumente wat ek kan koop wat nie baie riskant, kry goeie dividende en groei en nie om oor handel soos ek gewoond is. Wel sedert my aandele is om goed te doen. I8217ve het 'n klein rekening vir die handel hoë hefboom termynmark en verdubbel dit in die laaste 2months. En toe ek tot die gevolgtrekking gekom dat dissipline Geduld en 'n stewige Strategie konsekwentheid sal oplewer in die lang termyn. So dan het ek ontdek die wonderlike wêreld van die forex in Oktober 2009, het nooit regtig het 'n belang tot November wanneer ek my finale klaar en het 'n lang vakansie voor my. So November Ek het 'n demo rekening begin rondspeel om na al die eienskappe en wat weet nie, ontdek VF, en WOW het die leer en navorsing te begin, in die laaste 6months Ek het meer geleer in verband met forex en markte as wat ek gedoen het op universiteit. It8217s was 'n baie lonende ondervinding tot dusver, KENNIS wyse en nie wys nie. )) So vergeet wat ek geleer het uit my aandeleverhandeling ervaring Ek storm in die forex mark soos daar was geen môre, het 'n lewendige rekening in Desember, 100, en dat vinniger as wat jy kan dink verdwyn. So terug Ek het na handel demo. Toe open 'n 1000 rekening en weer alles verloor het, of nie al het 176,18 links. lol. En dit was al die gevolg van my nie vas aan 'n strategie lank genoeg op 'n demo en gedruis dinge. Ek gebruik om te gaan op VF kry 'n strategie, bestudeer dit, demo vir 'n dag en dink I8217m gereed om te gaan weer lewe en na die eerste verloor handel begin soek na 'n nuwe strategie, ek het waarskynlik deurgegaan minstens 40 strategieë op hierdie forum en hulle is almal groot strategieë. En die mense wat begin dié drade is werklik amazing mense, om so nuttig wees en onselfsugtige is amazing. Wel na die betaling van stewige skoolgeld aan die markte het ek besluit om te werk aan 'n strategie en neem dit stap vir stap. geduld. dissipline. en 'n plan met doelwitte en doelstellings. (nog besig met die doelwitte en doelstellings). Baie geluk met die begin van jou joernaal. Ek weet begin myn het 'n groot manier om myself nederig en eerlik. My enigste spyt dat ek nie geweet oor Forex op jou ouderdom. LOL Hou dit eenvoudig, hou dit real, weet sy 'n besigheid soos enige ander en behandel dit so en sal jy doen goed. Capitol bewaring is alles. Im nog 'n newbie en Ive geleer dat die harde manier as well. Newbies fokus op hoeveel hulle kan maak. Voor fokus op hoeveel hulle kan verloor. Dankie vir jou kommentaar, ek waardeer dit. Ek is besig om te werk aan my strategie niks beton nie, maar werk aan idees. sal 'n bietjie post later op. Uitspel jou strategie sal dit vir jou makliker te maak. Jy hoef nie dit publiek nie, maar skep 'n reëlboek te maak en quotupdatingquot dit net soos 'n rekenaarprogram sal jou help om die opbou van jou strategie steen vir steen. Ten minste kry georganiseer en metodiese is wat vir my gemaak het 'n groot sprong in my handel. Hierdie joernaal is 'n goeie idee en jou ambagte toon dat youve 'n bietjie verstaan ​​die mark. Voeg 'n goeie metode om hierdie mengsel en jy sal deurlopend winsgewend baie vinniger as ek. goed die strategie wat ek gebruik is 'n kombinasie van die dans amp Jankone 5m draad, nie seker hoe om 'n strategie te sit vir hulle op papier as hulle reeds op papier op die drade. Ek hou ook van ondersteuning en weerstand, spilpunte en leuens, probeer hulle uit al by dié tho (meer vir riglyne) wat vir my 'n bietjie verwarrend in die toekoms, maar kon maak hoe gouer ek kry gebruik om hulle beter, maar ek sal my post styl van die strategieë wat ek gebruik wanneer ek het dit al uitgepluis het, en im vol vertroue dat ek al hierdie dinge saam kan bring. Ek is baie moeilik die laaste 3maande werk, ten minste 12-16 uur skerm tyd per dag, dit eet in my studies 'n bietjie tho. maar im begin om te kry in 'n goeie roetine en waar my prioriteite lê. dankie vir jou vriendelike woorde dit beteken baie en ek hoop dat jy sal motiveer my meer in die toekoms, is dit regtig nie help om 'n baie wanneer mense komplimenteer jy dit gee my convidence in myself. dankie weer kinders en baie geluk met jou handel. buite aksie verlede week was, was ongesteld en het gradeplegtigheid, het 4 ambagte vandag, baie slordig IMO daar moet van al geen verliese 1 lang GBP / USD op 1,54671 gesluit vir 4.2 pitte 2 kort EUR / JPY op 125,609 gesluit -3.71pips , (moet van gehou op hierdie een, sou gemaak het regtig 'n goeie pitte) 3short euro / dollar op 1,33267 gesluit -1,3 (dom moet van geneem 10 op hierdie een) 4short euro / dollar op 1,3327 gesluit vir 1.2 (dit was mooi veel op dieselfde tyd dat ek gestop het by die handel 3, ek het gevoel dat dit steeds 'n goeie vir 'n kort, maar het net besluit uit te sluit om te dek die vorige verlies) nie in staat is om grafiek te plaas op die oomblik. lewendige rekening is tot 20,68 OTM van 176 vreemd, maar op en af ​​die hele tyd sy is. Ek was oor die handel my rekening en teenstrydig. maar im werk aan dit en kry wat nodig dissipline en geduld stadig, ek het by die Dance gespreksgroep so goed by www. fxinvestor. co. uk die handelaars op daar is baie nuttig en ek het 'n baie geleer, sy net 'n kwessie van tyd tot sukses aangesluit April 2010 Status: lid 49 Posts kabel 10ema touch handel, het RN weerstand met die 10ema, so het dit vir 'n vinnige 9.6pips, kan meer van al soos ek was in staat om s / l na redelik vroeg, maar die lomp pinbar wat gevorm op 1h en die feit dat die kabel soveel reeds vandag waarsku genoeg verskuif. Aangeheg Image (Klik om te vergroot) geword April 2010 Status: Lid 49 Posts het 'n groot handel, my stop was net te klein. Aangeheg Image (Klik om te vergroot) geword April 2010 Status: Lid 49 Posts het 3 STUPID toonbank tendens handel dryf EUR / JPY nou net, die 1ste i gesluit vir 5. die 2de -10 en 3 -15, het ek 'n goeie ondersteuning en ek het gedink omdat dit soveel gedaal het, sal dit die meeste definitily omgekeerde nou, so im af tot 170 op lewendige rekening (-6pips) weer im so ontsteld nou met myself, so baie geleenthede vandag dat ek moet van geneem vandag in plaas van die toonbank tendens wat geen ondersteuning technicals. Aangesluit April 2010 Status: Lid 49 Posts Dans handel oor EJ net geneem, 35/50 bewegende gemiddelde tikkie 1h ekwivalente op 15m grafiek met ronde getal samevloeiing, het 16 (stop getref), maar daar was 30 in die handel. Aangeheg Image (Klik om te vergroot) geword April 2010 Status: Lid 49 Posts handel ek het veel vroeër vergeet om die skerm skote, Entry kort op EU 1,31782 Stop 1,3188 was en verhuis na baie vinnige uitgang 1,31654 aangeheg Image (Klik om te vergroot) geword April 2010 Status: lid 49 Posts Entry 1,5218 stop 1,5232 afrit 1,5216 Aangeheg Image (klik om te vergroot) geword April 2010 Status: lid 49 Posts inskrywing 123,487 stop 123,58 uitgang 123,296 hierdie wasnt n handel volgens enige van die reëls so im nie baie tevrede met dit was ek wag vir die prys om terug ingegaan om 35sma, ek het die daaglikse spilpunt, vorige S / R en 1h 35sma. but dit was 'n baie vinnige 20pips, was soos 4min. Aangeheg Image (Klik om te vergroot) geword April 2010 Status: Lid 49 Posts nog 'n goeie dag so ver ek gemaak het 40 op die bedrag wat ek in my lewe rekening gelaat het, want ek het hierdie tydskrif en begin handel die dans. im nog steeds vind my voete met hierdie strategie, maar alledaagse im groei en die aanleer van nuwe dinge wat ek het 'n baie geleer uit die ouens in die chat en hoop om nog baie meer van hulle te leer, en wil om hulle te bedank indien enige van hulle deur 'n kans volg hierdie tydskrif dit is 'n 1M grafiek van GU, didnt tyd om lekker skerm skote vandag neem het, terwyl ek besig was die ingang van die ambagte, het 9trades totaal met 6wins, im nog steeds baie senuweeagtig wanneer dit kom by die hou op die wenners, en die verliese wat voorgekom nie van nie verliese. Ek het al die ekwivalent MA van die 15m grafiek sit op die 1M, vandag is die 1ste dag Ek het dit so. Sal sien hoe dit gaan môre, ek het ook leuens, spilpunte, en ronde getalle op. en ek gebruik die 4hour grafiek om 'n paar ondersteuning en weerstand te identifiseer. Aangeheg Image (Klik om te vergroot) studenterekeninge afrondingskool en begin Varsity is 'n prettige en opwindende tyd Die volgende banke bied studenterekeninge wat veel laer koste as die normale tjek / lopende rekeninge het. Let asseblief daarop dat jy moet studeer by 'n geakkrediteerde tersiêre instelling te kwalifiseer vir hierdie rekeninge asook voldoen aan die spesifieke ouderdom kriteria. Die onderstaande rekeninge te betaal 0 belang vir jou op jou balans. Met Wheretobank, maak ons ​​lewe makliker deur toelaat jy Na vergelyk Suid-Afrika se voorste banke en spesifiek die studenterekeninge hulle offer. Forex Trading FXCM 'n leidende forex makelaar Wat is Forex Forex is die mark waar al die wêrelde geldeenhede handel. Die forex mark is die grootste, mees likiede mark in die wêreld met 'n gemiddelde daaglikse handel volume oorskry 5300000000000. Daar is geen sentrale ruil as hy handel dryf oor die toonbank. Forex kan jy koop en verkoop geldeenhede, soortgelyk aan-beurs behalwe jy dit 24 uur per dag, vyf dae per week kan doen, moet jy toegang tot marge handel, en julle blootstelling aan internasionale markte te verkry. FXCM is 'n toonaangewende forex makelaars. Regverdig en deursigtig uitvoering Sedert 1999 FXCM het uiteengesit om die beste aanlyn forex ervaring in die mark te skep. Ons baanbreker in die geen gemeenskap Balie uitvoering forex model, die verskaffing van mededingende, deursigtige uitvoering vir ons handelaars. Die bekroonde Customer Service Met top-vlak handel onderwys en kragtige instrumente, lei ons duisende van die handelaars deur die buitelandse valuta mark, met 24/7 kliëntediens. Vind die FXCM voordeel. Gemiddeld Spreads: Tyd gemiddelde versprei is afgelei van verhandelbare pryse op FXCM van April 1, 2016 tot 30 Junie, 2016. Die verspreiding syfers is slegs vir inligting doeleindes. FXCM is nie aanspreeklik wees vir foute, weglatings of vertragings of vir optrede in die vertroue op die inligting. Live Spreads Widget: Dynamic live versprei is die beste beskikbare pryse van FXCMs geen gemeenskap Balie uitvoering. Wanneer statiese versprei word vertoon, die syfers is tyd-geweegde gemiddeldes afgelei van verhandelbare pryse op FXCM van 1 April 2016 tot 30 Junie 2016. Spreads getoon is beskikbaar op Standard en Active Trader-kommissie gebaseer rekeninge. Die verspreiding syfers is slegs vir inligting doeleindes. FXCM is nie aanspreeklik wees vir foute, weglatings of vertragings, of vir optrede in die vertroue op die inligting. Mini Rekeninge: Mini rekeninge bied 21 munt pare en 'n standaard te Hantering Desk uitvoering waar prys arbitrage strategieë word verbied. FXCM bepaal, in sy uitsluitlike diskresie, wat insluit 'n prys arbitrage strategie. Mini rekeninge bied versprei plus winsopslag pryse. Mini rekeninge gebruik te maak van verbode strategieë of met reg oortref 20000 eej kan omgeskakel word na geen gemeenskap Balie uitvoering. Sien Uitvoering risiko's. Customer Service Aflaai Begin sagteware Popular Platforms Oor FXCM Forex Rekeninge Meer Resources Volg ons hoërisiko-belegging Waarskuwing: Handel buitelandse valuta en / of kontrakte vir verskille op marge dra 'n hoë vlak van risiko, en mag nie geskik vir alle beleggers nie. Die moontlikheid bestaan ​​dat jy 'n verlies van meer as jou gedeponeer fondse kan volhou en daarom moet jy nie spekuleer met kapitaal wat jy nie kan bekostig om te verloor. Voordat jy besluit om die produkte wat aangebied word deur FXCM moet jy noukeurig oorweeg jou doelwitte, finansiële situasie, behoeftes en vlak van ervaring handel. Jy moet bewus wees van al die risiko's wat verband hou met handel op marge. FXCM bied algemene advies wat nie in ag neem jou doelwitte, finansiële situasie of behoefte. Die inhoud van hierdie webwerf moet nie beskou word as 'n persoonlike advies. FXCM beveel jy soek raad van 'n afsonderlike finansiële adviseur. Klik asseblief hier om die volle risiko waarskuwing gelees. FXCM is 'n geregistreerde Merchant Futures Kommissie en Retail buitelandse valuta-handelaars met die Commodity Futures Trading Commission en is 'n lid van die Nasionale Futures Vereniging. NFA 0308179 Forex Kapitaalmarkte, LLC (FXCM LLC) is 'n bedryfsfiliaal binne die FXCM groep van maatskappye (gesamentlik, die FXCM Groep). Alle verwysings op hierdie webtuiste te FXCM verwys na die FXCM Groep. Let asseblief op die inligting op hierdie webwerf is slegs bedoel vir kleinhandel kliënte, en sekere vertoë hierin mag nie van toepassing aan kwalifiserende kontrak Deelnemers (dit wil sê institusionele kliënte) soos omskryf in wees die Commodity Exchange Act sect1 (a) (12). Kopiereg afskrif 2016 Forex Kapitaalmarkte. Alle regte voorbehou. 55 Water St 50 Vloer, New York, NY 10041 USAForex Maklik Akademie vir Kuns Universiteit: Nuus amp Events. Bly op hoogte van alles wat gebeur rondom die skool. Top Fx Hedge Die gemiddelde hedge fund verlede jaar geld verloor. Maar dit didn8217t stop die industry8217s top bestuurders van die maak van miljarde. Die top 25 fondsbestuurders verdien 'n gekombineerde 13000000000 in 2015, volgens 'n jaarlikse ranglys deur Barclay BTOP FX-indeks. Ons wil graag jou aandag te vestig op die onlangse veranderinge geïmplementeer Die student profiele van die Baruch College8217s Finansiële Ingenieurswese (MFE) Program hoofafrigter 8211 St FX Universiteit Women039s vlugbalspan (2006 8211 2011). 8211 Atlantic Universiteit Sport Vlugbal Afrigter van die Jaar (2009). 8211 Hulpafrigter 8211 Team 8230 Tramble is oorspronklik van Halifax, Nova Scotia en het na skool by St Francis Xavier Universiteit. Hy het sy universiteit afrigting loopbaan as 'n assistent 8230 Sien beskikbare kursusse by Amity Universiteit (AU Noida), uit te vind oor fooie, opnames, kursusse, plasing, fakulteit en nog baie meer net op Shiksha 6 Oktober 2013 8230 Die Universiteit van New Brunswick Varsity Reds druk op die hof teen die St Francis Xavier X-mans, vir die team039s tweede matchup in die Eric 8230 2015 Morawiese Women039s Vlugbal Bylae 8230 Universiteit, 13de Jaarlikse Greyhound Premiere uitnodigingstoernooi, L, 3-0, Finale, Posbus telling Recap. Muhlenberg College 8230 2015/03/17 2015 CIS Men039s Hokkie Toernooi 8211 Kwarteindrondte Game 4 (StFX teen Alberta). 801 King Edward, Suite N205 Ottawa, Ontario, Kanada K1N 6N5 8230 StFX Universiteit Internasionale Beurs. 2 8230. StFX Universiteit is in die eerste plek 'n kampus residensiële met die fasiliteite en dienste, wat noodsaaklik is vir 'n 8230 vlugbal speletjies. St Kilda is 'n voorstad (omgewing) van die metropolitaanse gebied van Melbourne, Victoria, Australië, 6 km suidoos van Melbourne8217s sentrale sakegebied. Kommentaar gesluit


No comments:

Post a Comment